повірка лічильників

Повірку лічильника потрібно здійснювати залежно від його міжповірочного інтервалу. Зазвичай він становить 3 – 4 роки. Для отримання послуги повірки лічильника житомиряни можуть самостійно обрати підприємство, що має ліцензію провадження метрологічної діяльності, або скористатися послугами КП “Житомирводоканал”.

Замовити послугу повірки лічильника у КП “Житомирводоканал

(послуга включає в себе розпломбування, демонтаж, монтаж, повірку та пломбування лічильника).

Вартість послуг, які надає водоканал, можна побачити за посиланням: https://vodokanal-zt.org.ua/services/vartist-poslug

Послугу повірки лічильника можна також замовити у таких організацій:

Підприємства, які проводять повірку приладів обліку води без демонтажу:

  • J.I.T service, тел.: 096 858 24 00
  • ТОВ “Тестметрстандарт”, тел.: 0412 42 00 48, 067 464 78 86
  • ТОВ “Еталон АСП”, тел.: 0 800 750 903 (безкоштовно для усіх операторів зв’язку).

Підприємства, які проводять повірку лічильника з демонтажем:

  • ДП “Житомирстандартметрологія”, тел.: 42-47-21, 42-47-23, 067 411 25 91, 093 390 59 06 (після зняття пломби представником КП “Житомирводоканал” абонент самостійно проводить демонтаж і монтаж лічильника).
  • “Представництво ЛІКК СП.З.О.О., тел.: 066 204 8222, 068 04 98 505 (після зняття пломби представником КП “Житомирводоканал” фірма надає послуги з демонтажу, монтажу, повірки та пломбування лічильника).

Зверніть, будь ласка, увагу на те, що повірку лічильника можна проводити лише після розпломбування лічильника представником КП “Житомирводоканал”!

Відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.05р. № 630 “Про затвердження Правил надання населенню послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення” лічильники води мають перебувати на обліку у КП “Житомирводоканал”. Взяття на абонентський облік передбачає опломбування приладу обліку (встановлення реєстраційної пломби) за місцем знаходження приладу обліку води зі складанням відповідного акту. Замовити послугу опломбування лічильника можна за посиланням: https://vodokanal-zt.org.ua/services/servis-onlajn-poslug
За чий рахунок здійснюється періодична повірка квартирних приладів обліку?
У зв’язку із прийняттям Закону України “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання”, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, виконала перерахунок вартості тарифів та вилучила із них витрати, пов’язані з обслуговуванням та повіркою загальнобудинкових та індивідуальних засобів обліку. З 29 листопада 2017 року повірка та ремонт засобів квартирних приладів обліку води, які знаходяться у власності фізичних осіб, здійснюється за кошти абонентів.
Як здійснюється нарахування оплати за послуги водопостачання у разі несвоєчасного проведення повірки лічильника?
У випадку, якщо споживач відмовиться від повірки, нарахування оплати за користування послугами централізованого водопостачання та водовідведення відбуватиметься згідно з нормами водоспоживання.
Хто розпломбовує і опломбовує лічильник?
Незалежно від того, де абоненти замовляють послугу повірки лічильника, вони повинні викликати спеціаліста КП “Житомирводоканал” для розпломбування лічильника. Замовити послугу розпломбування можна за посиланням: https://vodokanal-zt.org.ua/services/servis-onlajn-poslug